Den perfekta födelsedagspresenten.

Som alla i min närhet vet (jag har tjatat om det sen dagen efter min senaste födelsedag), så fyller jag 25 i år. Det är för mig en sorgens dag, för det är då jag tvingas inse att jag inte är en tonåring längre. Det är då jag MÅSTE ta tag i mig själv och växa upp. Alla tror att man blir så jävla mogen när man får barn, men jag är nog en av de få som faktiskt inte förändrats nämnvärt sen jag fick Nenna.
I alla fall; jag har kommit på den ultimata presenten till mig, som faktiskt inte bränner hål i plånboken. Köp en stor fyrkantig pärlplatta, och en sjuhelvetes stor bytta med pärlor i diverse färger, för JAG VILL PÄRLA! Varje dag tjatar jag om olika saker jag vill ha i present, men just pärlor (och dvd-dokumentärer om musikgrupper jag tycker om, eller WW2) är det jag allra helst vill ha. Bara så ni vet. *blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0