Ett öga rött.

Jag kliar och härjar i mitt högra öga, och gick nyss och kollade i spegeln, och såg att jag hade hemskt mycket sprängda blodkärl. Undrar just vad som hänt, eller om det bara är pga förkylning eller sömnbrist?
Whatever. Idag har vi passat Neo en stund när Zarah var på AMS. Sen blev det fika och sen hem. Fast vi var på Myrorna däremellan. Köpte ett par vinterkängor, en mössa, en Samemössa och en militärväst till Nenna. Allt som allt gick det på 102 kronor, inklusive en plastpåse. Det ni.

Jag har egentligen inte tid att blogga. Jag ska spela Sims, men jag tänkte ge ett litet livstecken i alla fall.

Skrives senare.

Mammas fusklapp^^

Kommentarer
Postat av: simone

såååå otroligt söt

2008-11-06 @ 13:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0