God deg!

Idag är det fars dag, och snål som jag är har jag inte (kunnat) köpt något. Skulle inte direkt kännas bra att be Andreas om pengar för att köpa en present till honom:P Så istället så är jag mer eller mindre hans slav under hela dagen, och gör allt han ber om.

Han ligger och spelar NHL nu, och Nenna kröp ner hos honom innan och förpestade luften lite. Hon hade lagt en liten, men ack så illaluktande bajs. Hon var nöjd som attan, och Andreas led i det tysta. Så jag lät henne ligga där en stund, så han fick känna att han levde=)
 
Se bara så nöjd bebis^^

Nee, nu ska jag dricka kaffe, ta en stinkpinne, och sen väcka lilla fröken från vilan. Har ingen lust att ha henne vaken till typ 2200 ikväll=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0