Helt fucking otroligt!

Det är ju helt sanslöst, jag kan äntligen blogga igen! Datorn har varit helt mongoloid, och har ABSOLUT inte velat göra som vi vill, och den är fortfarande i obalans, man riktigt hör hur processorn spottar och fräser ibland. Ny dator? Ja tack! Men för tillfället funkar den som den ska i alla fall.

Helt att bero på ingenting, jag måste in på barbarella.se, jag MÅSTE ha en grövre ring till läppen, och en ny ring till min smiley, för i vanlig ordning så har jag svalt ringen i sömnen. Fråga mig inte hur jag bär mig åt.

Ja ja, jag tänkte bara upplysa om att jag faktiskt inte gått och kreverat i ett hörn. BTW, jag tycker att min Ida ska komma hit nu. Jag saknar min Tumme, och det är hennes tur att komma hit. Kosta vad det kosta vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0