Kardborrefötter och magknip.

Ja, nu tar jag oskulden på ÄNNU EN blogg. Jag kände att metrobloggen har rövknullat mig för sista gången, så nu blir det blogg.se för hela slanten. Och att man faktiskt kan ändra designen här är också en fördel.*
Mina fötter känns som kardborreband, men jag är för lat för att göra nåt åt det. Jag och Andreas satt och smorde varandras fötter innan, men det blev av någon anledning bara en av fötterna.
Jag tror seriöst att jag har blivit allergisk mot äpple, eller vad man nu ska säga. Jag har druckit äppeljuice, och jag har aldrig haft sån magknip som jag har nu.

Nä, nu ska jag ta och spela lite Sims innan jag går och lägger mig. Andreas kraschade för typ två timmar sen, men jag är inte direkt trött. Men vi får se...

Fotnot; Det är inte jag som gjort designen, det är Ida, jag kan inte riktigt med HTML längre. Jag tror jag börjar bli senil. Men bannern har jag i alla fall gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0