Blå naglar och frossa.

Äntligen har jag hittat tillbaka till bloggen. Vissa dagar har jag haft bloggabstinens, men mesta tiden har det faktiskt varit ganska skönt att hålla allt för sig själv. Nu ska jag i alla fall försöka blogga minst en gång om dagen.

Har åkt på en helt underbar förkylning, har sån värk att jag snart är villig att låta någon trampa mig på ryggen för att räta ut kotorna. Klockrent att åka på skiten när jag (kanske) ska se Sabaton på fredag, och åka bort nästa vecka. Tills nästa vecka är jag väl dock frisk, men ändå. Det verkar som att det finns vissa tvivel från personen jag ska hälsa på, jag hoppas verkligen inte det, för jag VILL träffa honom! Jag tänker INTE gå ut med vem det är, det är bara några enstaka personer som vet om det, och så ska det förbli.
Tänkte också försöka träffa lite annat folk när jag ändå är i krokarna, får se hur det blir. Ska i alla fall bli ofattbart skönt att lämna Värmland ett par dagar.



Snart är det dags att hämta fröken på dagis. Ska bli intressant och se om hon klarar sig från förkylningen, jag hoppas verkligen det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0