Ja jävlar du...

Idag börjar det kännas bättre, dock är mitt snor orange(?). Tydlign kan det vara bihåleinflammation, men det skiter vi i. Nenna har börjat få en oerhört jobbig hosta, så nu är det igång med Pulmicort igen.
Nu sitter jag och peppar för Sabaton i morgon, då får fröken vara hos farmor över natten.

Har kommit på att det inte är nån katastrof om jag inte kan åka till Stockholm nästa helg, det går väl fler tåg. Känns bara jävligt surt att jag inte kan avboka biljetterna, vilket innebär att jag mer eller mindre har kastat pengarna i sjön. Visserligen kan man ju hoppas på att få träffa Tijas, det var alldeles förlänge sen jag träffade den fina Skräcködlan^^


FETASTE PEPPEN!

Kommentarer
Postat av: simone

aaah älskar dem :)

2010-09-23 @ 16:28:12
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0