Bläckpenna, Kronan portion och häftstift

Ursäkta den töntiga rubriken, jag skrev helt enkelt vilka saker som ligger bredvid mig på skrivbordet.
"THIS HAS GOT TO BE THE GOOD LIFE"
Jag mår så bra. Jag är nöjd skulle man nog kunna säga.
Med vissa undantag så är mitt liv mer eller mindre så som jag vill ha det. I alla fall för tillfället.
Jag skulle vilja ha en ny, större lägenhet, som inte vissa personer vet adressen till. Jag ska skaffa ett nytt telefonnummer som samma vissa personer heller inte ska känna till.
Jag är nu hemma hos min kära karl, och klockan är mitt i natten. Jag frågar mig själv varför jag sitter och skriver ett meningslöst blogginlägg som ingen ändå kommer läsa, när jag har världens finaste pojke liggandes i sängen, mindre än två meter ifrån mig.
Jag vet faktiskt inte. Jag vill bara skriva. Egentligen med penna och papper, men jag har i ärlighetens namn saknat känslan av att se orden hoppa in i skärmen, från mina fingerspetsar. Jag måste verkligen skärpa mig med det här. Jag vill ju skriva, jag mår bra när jag skriver. Jag behöver få ur mig alla dumma tankar som ligger och molar i bakhuvudet. Just nu kan jag dock inte fokusera, börjar känna av gallan. Jag vill ta bort den lille jäveln. Jag kan inte längre äta mina älskade äpplen utan att få ont några timmar senare.
Jag har för övrigt gått ner nästan 5 kilo. På två veckor. Tänk vad lite ändring i kosten, och ta några extrasteg om dagen kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0